• Lorem ipsum

Waarom Bedpret?

Als jonge moeder van 2 kinderen wilde ik iets proberen voor ons seksleven. Opzoek naar het onbekende kwam ik erachter dat alles voor mij al snel te veel was, al die winkeltjes met geblindeerde ramen waar je dan naar binnen moet….met als gevolg de angst dat iemand je ziet! Dan maar proberen te bestellen via een site, nou daar werd ik ook niet veel wijzer van en hoe zit het met verzenden? Ontvangen mijn buren het en zouden ze kunnen zien wat er in zit als ik toevallig niet thuis ben?

Dit kan anders dacht ik bij mezelf!

Ik werkte fulltime als doktersassistente, een drukke baan en had om mijn plannen door te zetten hulp nodig om dit uit te werken. Ik wilde een webwinkel starten waar je er zeker van kan zijn dat spullen anoniem bezorgt worden het liefst de volgende dag of op een willekeurig moment dat je zeker weet dat je thuis bent. Bezorgen op Zondag zou natuurlijk ook fijn zijn!

Daarnaast wilde ik dat de website overzichtelijk was, dat er voor iedereen iets te vinden is, man, vrouw, stellen, transgenders, hetero’s en natuurlijk homoseksuelen. Kortom veel variaties die het leven voor velen na het werk een stukje kunnen opvrolijken.

Met al deze wensen ging ik aan de slag! Denk en denken en heel veel sites bezoeken en daarvan opschrijven waardoor ik mij er niet prettig bij voelden. Want juist die punten moesten anders vond ik. En natuurlijk een makkelijk te onthouden Nederlandse naam met inhoudt!

BEDPRET, dé speelgoedwinkel voor volwassenen!

Ja dat is het, zei ik tegen mijn man en beide waren we direct enthousiast. Een laagdrempelige speelse naam die iedereen kan onthouden. Of je nou van complete bondage houdt of iets wilt proberen wat nog onbekend terrein is, iedereen is welkom en kan anoniem kiezen uit een enorm aanbod.

Om het plan uit te werken heb ik mijn man ingeschakeld die gelukkig heel handig is met het bouwen van een website. Het logo wilde ik ook lekker luchtig en simpel houden want wie houdt er nou niet van een kusje.

De eerste periode verliep vrij smooth, we groeide snel. Vriendinnen, kennissen, allemaal waren ze enthousiast wat ervoor zorgde dat de naam snel verspreid werd. Via Facebook groeide Bedpret uit tot een webwinkel die ertoe doet, makkelijk bereikbaar is en voldoet aan mijn eigen gewenste standaard wat meer dan gewaardeerd wordt door veel klanten.

Na enige tijd groeide Bedpret zo hard dat mijn winkel ook opviel bij investeerders. Er ontstond voor mij een uitdaging, doorgroeien, bekender worden of op dit niveau blijven. Mijn baan als doktersassistente stond mij aan het hart, maar de groei van Bedpret vond ik ook heel erg leuk. Een gerenommeerd investeringsbedrijf met een toegewijde mensen helpt me om de groei door te maken Inmiddels ben ik algemeen directeur van Bedpret, met een leuk en enthousiast team die u allemaal graag van dienst zijn.

Wie wil er nou geen directeur zijn van een speelgoedwinkel!

Groetjes,

Karin
Bedpret